Obserwatorzy

czwartek, 30 maja 2013

Pierwszy post :)

.Hej,
niedawno wróciłam ze spotkania z koleżanką.Było exstra...

Na początku obkrążyłyśmy nasze osiedle z 4 razy przy czym jadłyśmy lody (pychotka <3). Następnie wstąpiłyśmy na plac, gdzie jakieś dwie dziewczynki wypuściły świnkę morską, a później nie mogły jej złapać , bo weszła pod choinkę hihi....

Ohhhh.... Jak wiadomo dzisiaj jest pierwszy dzień długiego weekendu. Wszyscy zapewne sobie odpoczywają, a ja muszę sie uczyć , ponieważ przyszly tydzień to jakaś masakra.. :(


Kończę tego krótkiego posta malym OOTD z wypadu z koleżanką :) :

Bajsbolówka- Niepamietam xD
Bluzka- z ul. Marywilskiej 44
Spodnie-Terranova


.................................................................................................................................................

Jest to mój pierwszy post , więc prosze o wyrozumiałość.
Posty postaram się wstawiać regularnie :)
Jutro też się pojawi :)
Do zobaczenia <3

Oczywiście zapraszam do kometowania :)




8 komentarzy:

  1. U mnie przyszły tydzień to też będzie masakra :(
    Fajnie się twój blog zapowiada :) Obserwujemy ? Odpowiedz u mnie na blogu.

    http://smarti-smaarti.blogspot.com/?zx=c0611ad0f86cdae6

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatni cięzki tydzień w 6 klasie xD

      Usuń
  2. Super blog^^ Może do mnie wpadniesz mi zostawisz komentarz lub zaobserwujesz mnie??? http://jula-julaa.blogspot.com/ Obserwuję cię zaobserwujesz mnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie .... podoba mi się twój blog :)

      Usuń
  3. Fajny blog! Piszesz naprawdę ciekawie :)
    będe częsciej wpadać.

    https://www.facebook.com/mateusz.milarski?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super blog, bardzo masz fajny styl http://happyisad.blogspot.com/ obserwuje

      Usuń
  4. Ladna jesteś ! Fajnie piszesz i jest gitt
    http://hejno.blogspot.com/ - wpadnijjjjj

    OdpowiedzUsuń